fbpx

VIDEOINTERVIEW OG -TESTIMONIAL

Internetbrugere i dag vil have alt serveret på et sølvfad. De skimmer tekster for relevante informationer. De husker langt bedre det, de har set i en video end det, de har læst. Derudover ønsker ingen i dag at spilde deres tid og penge.

Det kan du sikkert godt nikke genkendende til, ik’?

Det er derfor, at testimonials og interviews fungerer rigtig godt, når du skal fange dine kunders eller klienters opmærksomhed og skabe troværdig kommunikation. Testimonials på dansk svarer til anbefalinger. De indeholder nemlig positive anmeldelser og erfaringer fra nogen, som allerede kender dit brand og har prøvet dit produkt.

HVAD KAN DIN VIRKSOMHED BRUGE
EN INTERVIEWVIDEO ELLER TESTIMONIAL TIL?

Øg dit salg ved at udnytte den troværdighed, der ligger i at bruge kendte ansigter eller relaterbare kunder fra jeres målgruppe til at sælge jeres produkt. Fordi det virker!

Det er alfa og omega, at interviewet eller testimonialen er autentisk og oprigtig. Vi lægger stor vægt på, at videoen skal repræsentere din kunde klart og oprigtigt i videoen.

Her er en række eksempler på, hvordan et videointerview eller testimonial kan bruges:

En tilfreds og ægte glad kunde fortæller om sine købsoplevelser med din virksomhed

Jeres CEO fortæller om, hvor meget I gør for klimaet

En kendt person, som bruger og kender jeres produkt, giver sin anbefaling

En anerkendt ekspert udtaler sig om jeres produkts kvalitet

Mulighederne med en profilvideo er tæt på uendelige, men sammen finder vi den bedste løsning for dig og din virksomheds video.

HVAD?

En interview- eller testimonialvideo indeholder udtalelser – enten fra dine klienter og kunder eller en internt i virksomheden – omkring jeres produkter, ydelser eller forretning.

Videoproduktionen varierer alt efter, hvilke mål og behov I har.

HVORFOR?

Videoudtalelser fra kunder, jeres kundeansvarlige eller en helt tredje er et superstærkt og effektivt værktøj til at skabe troværdighed … når det gøres professionelt.

Psst, det er også meget nemmere at huske noget, man har set (ikke kun læst).

HVORDAN?

Interviewet eller din kundes testimonial kan du bruge på din webshop, sociale medier og sågar i e-mail-markedsføring.

Du kan også sagtens bruge den som videoreklame.

SKAB TROVÆRDIGHED MED
TESTIMONIALS OG VIDEOINTERVIEWS

Et interview eller en testimonial på video har det ædle formål at skabe troværdighed og nærhed mellem din kunde og dit brand. Hvordan sikrer vi os så, at den rent faktisk lever op til det formål?

Jo, det handler først og fremmest om at ’keep it real’. Din kundes anbefalinger og positive testimonials skal være en sand og ærlig fortælling om, hvordan de har oplevet din virksomhed.

Så er der selvfølgelig alt det filmtekniske. Alt det har vi fuldstændig styr på, så din video kommer til at ramme lige i solar plexus på din modtager. Det gælder fx alle de fysiske forhold omkring lokaliteten såsom lyssætning, personers placering, kameraets placering, at få klar og tydelig lyd og meget, meget andet.

rasmus-telefon

SKAL VI HJÆLPE JER MED AT LAVE ET VIDEO-INTERVIEW?

Uanset om du står klar med et færdigt brief fra din kunde inkl. kontaktinformationer, eller om du blot tænker, at det lige er noget for dig, men er usikker på, hvordan du griber det an, så giv os endelig et ring. Vi er hammerflinke at snakke med.

Vi kan fanges på telefon +45 22 23 39 79 fra mandag-fredag i tidsrummet 10-18.

Du er også velkommen til at gå til tasterne og sende os en besked via mail eller vores kontaktformular.