fbpx

PRODUKTANMELDELSE

Du leder efter en ny plæneklipper, hårtørrer, lotion eller [indsæt selv en anden produkttype]. Du vil gerne vide, hvad andre, der har købt samme produkt, eller eksperter synes om dets funktioner. Derfor går du på jagt efter en informativ produktanmeldelse.

Det samme gør dine kunder. De søger produktanmeldelser af dine produkter. Det overbeviser dem yderligere om, hvorvidt dit produkt er det rette for dem.

En produktanmeldelse og en testimonial-video er i samme familie, men ikke ens. Mens testimonials fokuserer på både produktet og især på anmelderen, er produktanmeldelsen tunet ind på produktet, dets funktioner og fakta. I produktanmeldelsen præsenteres dit produkts specifikationer kort og præcist.

PRÆSENTÉR PRODUKTSPECIFIKATIONER
PÅ EN GLANSFULD MÅDE

Formålet med en produktanmeldelse er at give dine nuværende og potentielle kunder en ærlig og velinformerende video, som er mere inspirerende end blot en liste over specifikationer. En god, ærlig produktanmeldelse med de rette informationer kan faktisk være det, der afgør, om kunden vælger dit produkt fremfor din konkurrents.

HVAD?

Produktanmeldelser giver en ærlig og informativ gennemgang af specifikationerne ved dit produkt – fx af dig selv eller en ekspert.

HVORFOR?

Primært fordi det er langt sjovere at se en video end at læse en specifikationsliste, men også fordi den giver en ærlig vurdering af produktets funktioner og USP’er.

HVORDAN?

Det kan gøres på utallige måder, afhængigt af dit produkt.
Brug den på dit website, sociale medier, på en gæsteblog mv.

En god produktanmeldelse
har fokus på dit produkts USP’er

Hvordan adskiller dit produkt sig fra dine konkurrenters? På hvilke punkter er det bedre? Kan det noget, som markedets øvrige udbydere ikke kan? Det er blot nogle af de spørgsmål, du kan stille dig selv for at finde dit produkts USP’er (Unique Selling Points). USP’er er rigtig gode at tage udgangspunkt i ved en produktanmeldelse.

Tænk især også over, hvilke funktioner og salgsargumenter der har særlig betydning for din målgruppe. Ram dem lige i hjertekulen, og salget er så godt som hjemme. Sørg for, at dine argumenter virkelig er unikke.

Husk at have fokus på, hvilken værdi dit produkt og dets specifikationer skaber for din kunde.

Hos Modima har vi masser af erfaring i at lave kreative produktanmeldelser, som øger din troværdighed. Vores fokus er, at produktanmeldelsen skal være kort, ærlig og informerende i et indbydende setup, som gør, at seeren ser videoen til ende.

rasmus-telefon

VIL DU VIDE MERE?

Er du klar til at få lavet en produktanmeldelse, der sparker r** i et professionelt setup? Vil du krydre dit produkts webside med både en produktanmeldelse og en produktvideo for et stærkt salgssetup?

Så skulle du tage at give os et kald på +45 22 23 39 79. Vi sidder ved telefonen mandag-fredag 10.00-18.00, men du er også velkommen til at sende en mail til os via vores kontaktformular.

Vi laver topmoderne videoproduktion, som sidder lige i skabet – hver gang.